مزایا

عايق صداي موثر
پنجره ويستابست مي تواند يک انتخاب مناسب براي جلوگيري از ورود سر و صدا به داخل ساختمان باشد ولي نکته مهم ترکيب (پروفيل) ويستابست با شيشه مناسب مي باشد که با توجه به موقعيت ساختمان و سر و صداي اطراف مي بايست نوع شيشه انتخاب شود. به عنوان مثال براي ايجاد محيطي مناسب خواب بايد شدت صوت را حدود 30 دسي بل رساند.  
 
 
 
 
عايق دما
پنجره ويستابست با پروفيل 3 چمبر و شيشه هاي دو جداره مي تواند تا 35 درصد از اتلاف انرژي و هزينه هاي سرمايشي و گرمايشي بکاهد. در صورت استفاده از پنجره ويستابست با پروفيل 5 چمبر و شيشه سه جداره حداقل تا 60 درصد از اتلاف انرژي کاسته مي شود. 
 نکته: پنجره با پروفيل 5 چمبر ويستابست مناسب براي مناطق سردسير و گرمسير
 
 
 
 
جلوگيري از ورود گرد و غبار و ساير آلودگي هاي محيطي
با استـفاده از نـوارهاي درزبنـدي مخـصوص و يراق آلات قفل شونده چند نقطه اي در و پنجره هاي يو پي وي سي، تا حد بسيار زيادي از ورود گرد و غبار و دوده به داخل جلوگيري مي شود.
 
 
 
 صرفه جویی در مصرف انرژی
با توجه به اینکه حـدود 35 درصد از اتلاف انرژی در درون ساختمان ها از طریق پنجره ها صورت می پذیرد، بنابراین کنترل و کاهش آن با پنجره های ساخته شده از پروفیل های یو پی وی سی ویستابست با شیشه دو جداره امکان پذیر می باشد.
 
 
  
تاثير مطلوب بر محيط زيست  
تاثير پروفيل يو پي وي سي بر محيط زيست با توجه به کاهش مصرف سوخت هاي فسيلي، بازيافت 100 درصدي و امکان برگشت به عرصه توليد، مطلوب ارزيابي شده است.
 
 
 
 
 
مانع از نفوذ آب و مقاوم در برابر فشار باد
استفاده از لاستيک هاي EPDM و گالوانيزه هاي تقويتي با ضخامت حداقل 5. 1ميليمتر، باعث نفوذ ناپذيري و استحکام بالا در برابر فشار باد می‌شود.
 
 
 
  
قابليت نصب يراق آلات متنوع
پنجـــــره هاي ســاختــــه شــــده با پروفيـــــل هاي يو پي وي سي، امکان استفاده از يراق آلات مختلفي را دارنـد که جهت پاسخـگويي به خواست و سليقه مشتريان، بازشـوهاي متــنوعي از قبيل تک حالته، دو حالته، بازشو عمودي، ريلي و ... را در اختيارشان قرار مي دهند.
 
 
  
 
 
امنيت بالا
پروفيل ويستابست با ترکيب فاکتورهاي مهمي مثل گالوانيزه، شيشه و يراق آلات ضد سرقت امکان تبديل به يک پنجره با امنيت بالا را دارد.
 
 
 
 
 
قابليت تعويض پنجره هاي قديمي
با استفاده از پروفيل هاي بازسازي، به راحتي مي توان پنجره هاي قديمي را بدون نياز به تخريب تعويض کرد.
 
 
 
 
 
کاهش تبادل حرارتی
با توجه به پائیـن بودن ضریب انتـقال حرارتی پروفیـل های در و پنجره یو پی وی سی و همچنین به خاطر وجود حفره های خالی داخل پروفیل میزان تبادل حرارت به حد قابل توجهی پائین می آید، در نتیجه مصرف انرژی در فصول مختلف سال کمتر می شود.
 
 
 
 
 
 
 
بهره وری انرژی
پنـجره های یو پی وی سی به همراه شیــشه های چـند جداره ضمن کاهش چشم گیر تبادل حـرارتی بین فــضای داخل و خارج ساخـتمان ها از اتلاف
انرژی به میــزان قابل توجهی جلوگیــری نمــوده و در نتـیجه بهره وری انرژی را بالاتر می برند
 
 
 
 
 
 
ضد خوردگي و پوسيدگي
بر خلاف خيلي از مواد، پروفيل يو پي وي سي ويستابست در برابر دامنه وسيعي از مواد شيميايي و قليايي مقاوم بوده و بر اثر گذشت زمان و آلودگي هاي محيطي دچار خوردگي و پوسيدگي نمي شود.

بارکد

تماس با ما

آدرس  دفتر مرکزی : سیرجان خیابان قدس شمالی روبروی ورزشگاه تختی (تالار المپیک) مجتمع هیوا طبقه سوم واحد ۷ و ۸

آدرس کارخانه : سیرجان منطقه ویژه اقتصادی بلوار پارس خیابان مولوی اولین سوله سمت راست

آدرس پست الکترونیک:    info@hiva-sanat.ir     HIVAWINDOR@GMAIL.COM

شماره تماس: ۰۹۱۹۶۶۰۸۷۶۶ -- ۴۲۲۰۷۷۵۱ ۰۳۴

صفحه اینستاگرام : hiva_sanat

واتس آپ و تلگرام : ۰۹۱۹۶۶۰۸۷۶۶

عضویت در خبرنامه

Template Design:Dima Group